søndag 27. februar 2011

søndag. nesten førti

flate heller.



som man ser ut.
jeg har venninner som har vært ti år i nakrorus og de ser heilt smaskens ut, mens jeg
som knapt har SETT en narkorøyk, ser ut som jeg er på metadonkjøret.




herrejess, ( ville du våkna te det her??)
tennan au. det skjer noe med de nå.  er heldig hvis det er intakt om tre år når man blir førti.
herregud. førti. jeg dør.


kan man dra opp fjeset? blir det bedre? mja.


rette ut halsen?


og sjekk de fingran. det er jo ikke normalt.



og de som sier jeg alltid ser bra ut på bilder kan bare ta seg ei bolle.


jeg skulle nok gjort no. før jeg blir førti
kanskje reist?
jeg har et verdenskart på veggen. av alle ting. hvorfor har jeg det?? jeg skal jo ikke no sted. kanskje en gang til et sted med sol og paraplydrinker og greske patetiske guder i trange speedos. eller til thailand hvis de får opp et sånn tsunami-varslingsanlegg på hotellet.
men ellers driter jeg jo i verden fordi jeg er redd for flyplasser. 
men fint kart. man kan jo se at vi har hatt en del kontinentforskyvelser underveis. og nedi .. indian ocean har noen tømt ut ei flaske rødvin på en himla bra fest vi hadde i høst. 


har det fet i sofaen
med denne gjengen



og denne dunken som vi rappa fra et nachspiel forleden sammen med ei krydderkake ( yess, førtis-fest) så full av karbo at øyan forsvinner når jeg ler.


  rett og slett. sjele &kroppsgranskning i grove trekk på søndag. helligdag. god bless u.

3 kommentarer:

  1. Førti er vel ingenting...vent til du er så gammel som meg du....

    SvarSlett
  2. Jeg kunne godt tenke meg formelen for halsen din!

    SvarSlett
  3. Lillian, -illustrert!
    Unik! Takk for at du deler!

    SvarSlett